Αντιεθνικιστική Κίνηση & Nosotros : Η Οθωμανική αυτοκρατορία και οι τραγικές για τους κατοίκους της συνέπειες της κατάρρευσής της – Άθλια Νεοοθωμανική προπαγάνδα!

antiethinistiki kinisi - omilia 19.01.2012

20.02.2013

Στον »Αντιεξουσιαστικό» χώρο Nosotros, τον Ιανουάριο του 2012, εκτός των άλλων έγιναν και 3 ομιλίες – »Κύκλοι αυτομόρφωσης», που διοργανώθηκαν από την »Αντιεθνικιστική Κίνηση».

  • Ι. Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012 : »Ο Φαλμεράγιερ και η εθνική καταγωγή των σύγχρονων Ελλήνων», με ομιλητές τους Φίλιππα Κυρίτση και Νάσο Θεοδωρίδη.
  • ΙΙ. Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012 : »Η Οθωμανική αυτοκρατορία και οι τραγικές για τους κατοίκους της συνέπειες της κατάρρευσής της». Ομιλητές οι Φίλιππας Κυρίτσης και Αμπντουλχαλίμ Ντέντε.
  • ΙΙΙ. Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012 : »Η ιστορία της Ελλάδας από Εβραική σκοπιά». Ομιλητές οι Φίλιππας Κυρίτσης και συντρόφος(;) από Terminal 119

nosotros programma ianouariou 2012

Οι ομιλίες διαφημίστηκαν στο περιοδικό και τον ιστότοπο Βαβυλωνία (της »Αντιεθνικιστικής Κίνησης» και στο Indymedia (1) και (2)

___

O ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΩΒΙΝΙΣΤΗΣ ΑΜΠΝΤΟΥΛΧΑΛΙΜ ΝΤΕΝΤΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙ

Ακολουθεί ενα ιδιαίτερα αποκαλυπτικό βίντεο. Είναι από την προεκλογική συνάντηση τουρκοφρόνων ταγών στις 03.09.2007 στο χωριό Ζυγός Ξάνθης, στο κέντρο «Χρυσή Φωλιά», με πρωτοβουλία της δημοτικής κίνησης «Ισότητα στο Δήμο Ξάνθης».

Μίλησαν μεταξύ άλλων :

  • ο ψευτομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μέτε,
  • ο πρόεδρος της αυτοαποκαλούμενης «Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης» και δημοσιογράφος της «Γκιουντέμ» Ορχάν Αχμέτογλου,
  • το μέλος της αυτοαποκαλούμενης «Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης», Σαίφ Χουσείνογλου.
  • ο υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ Τσετίν Μάντατζι
  • ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ Ορχάν Χατζή Ιμπράμ
  • και ο Αμπντουλχαλίμ Ντέντε.

.

http://www.youtube.com/watch?v=m2sQpLea9EU

Θαυμάστε τον Αμπντουλχαλίμ Ντέντε, σε ένα απίστευτο Νεοοθωμανικό παραληρήμα μίσους, ρατσισμού, φονταμενταλισμού και ύβρεων. (3.10 – 5.08 λεπτά του βίντεο) :

»30 χρόνια από το 1974 ως το 2004, αν δείτε πως κατανέμονται οι Τουρκικές ψήφοι της Ξάνθης, θα διαπιστώσετε ότι έχουν μειωθεί δραματικά. Το 2004 φτάσαμε στην κορυφή δίνοντας 12.000 ψήφους στους μειονοτικούς υποψηφίους μας, δηλαδή από τους 33.000 ψήφους μόνο 12.000 δώσαμε στους μειονοτικούς. Δώσαμε 21.000 ψήφους στους ρωμιούς, 30 χρόνια επαναλαμβάνουμε τα ίδια.

Δηλαδή (λέμε) τουρκική ψήφος στον Τούρκο, αλλά όταν πάμε να ψηφίσουμε την δίνουμε στον γκιαούρη! Τουλάχιστον εγώ μπορώ να μεταχειριστώ τη λέξη γκιαούρης, ο μουφτής όχι.

Εδώ και χρόνια δίνουμε στους ρωμιούς ψήφους και μάλιστα σε ποιους τις δίνουμε;

Τις δίνουμε στον Σγουρίδη ο οποίος είχε προστατεύσει τον μεγαλύτερο εχθρό της Τουρκίας τον αρχηγό του PKK Οτσαλάν!

Κατάρα στον Τούρκο που ψηφίζει Χριστιανό!

Θαυμάζω το PKK ξέρετε γιατί; διότι έχουν βάλει ένα στόχο και τον ακολουθούν πιστά. Εαν κάποιο μέλος λοξοδρομήσει το δέρνουν.

Στα δικά μας χωριά ξέρουμε ποιοι ψηφίζουν τους γκιαούρηδες. Γιατί λοιπόν δεν τους απομονώνουμε κοινωνικά να δούμε αν θα τολμήσουν να μιλήσουν για τον Σγουρίδη και τον Κοντό, και το μ…ί της μάνας τους»

___

‘Οπως ήταν φυσικό ακολούθησε μεγάλη συζήτηση για το τι πραγματικά πρεσβεύει και τι κρύβεται πίσω από την »Αντιεθνικιστική Κίνηση» (Υπερεθνικιστική θα έπρεπε να λέγεται) και πίσω από ένα κομμάτι του λεγόμενου »Αντιεξουσιαστικού» χώρου.

Ενδεικτικά είναι τα σχόλια διαμαρτυρίας, που ανάρτηθηκαν στην ιστοσελίδα Indymedia. Πάρα πολλοί αναγνώστες  μεταξύ των οποίων και αριστεροί, αντιεξουσιαστές, αναρχικοί κλπ. καταγγέλουν  με δριμύτητα την εκδήλωση στο Nosotros, την »Αντιεθνικιστική κίνηση», την ομάδα Terminal 119, τον Αμπντουλχαλίμ Ντέντε, τον Φίλιππα Κυρίτση, τον Νάσο Θεοδωρίδη,

Ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά :

  • Πρόκειται για μία τραγική επιλογή που δείχνει και του αδιέξοδα του »αντιεθνικισμού» ο οποίος μεταφράζεται στην υποστήριξη άλλων εθνικισμών. Από πότε το επαναστατικό κίνημα παλεύει και κλαίγεται για τη διατήρηση απολυταρχικών και φεουδαρχικών καθεστώτων τύπου Οθωμανικής αυτοκρατορίας;Μήπως πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι όλοι οι προοδευτικοί κύκλοι της Ευρώπης ήταν με την ελληνική επανάσταση σε αντίθεση με αντιδραστικά καθάρματα τύπου Μέττερνιχ; Τέλος, εκτός από το τραγικό θέμα, η εκδήλωση έχει βασικό ομιλητή έναν παράγοντα της μειονότητας της Δ. Θράκης ονόματι Ντέντε (γνωστό σε όλους της περιοχής), ο οποίος στην καλύτερη περίπτωση μπορεί να χαρακτηριστεί ‘αμφιλεγόμενος’ αν όχι πράκτορας, κάτι που μπορούν να το επιβεβαιώσουν και μειονοτικοί σύντροφοι στη Θράκη.
  • Να ήτανε μόνο αυτό! Εδώ είχε καλέσει πέρυσι μέλη του εθνικιστικού σκοπιανού κόμματος «Ουράνιο Τόξο«(sic!!!!) συζητώντας για τα προβλήματα των μειονοτήτων. Γενικά το Nosotros έχει κάνει εκδηλώσεις που ακόμα και ως ύποπτες μπορούν να χαρακτηριστούν!
  • Ορίστε video σε σύναξη παροαγόντων της μειονότητας όπου ο Ντέντε καλεί να ψηφίσει η μειονότητα μόνο μειονοτικούς υποψήφιους (Τούρκους όπως αναφέρει ο ίδιος). Επίσης χαρακτηρίζει του Έλληνες με τον υποτιμητικό όρο γκιαούρηδεςΠρος ‘αντιεθνικιστές’: θα φέρνατε κάποιον έλληνα να μιλήσει ποτέ ο οποίος αποκαλεί τον τούρκικο λαό ‘τουρκαλάδες’; Επίσης από πότε η επαναστατική-διεθνιστική γραμμή μιλαει για μονομερή επίλυση του εθνοφυλετικού προβλήματος στη Θράκη σε βάρος του ταξικού; … Δυστυχώς όμως η μειονότητα παραμένει έρμαιο διάφορων παραγόντων-πρακτόρων.
  • πολύ ύποπτες εκδηλώσεις..προπαγάνδα στο φουλ.. καλώντας ακροδεξιές ομάδες άλλων χωρών..
  • Τώρα τι δουλειά έχει μια τέτοια εκδήλωση σ’ ένα στέκι που θέλει να έχει σχέση με την αντιεξουσία και γενικά με χώρους κινηματικούς, είναι ένα ερώτημα που πραγματικά θα πρέπει να μας απασχολήσει, γιατί τέτοια πράγματα κάνουν στην Ελλάδα ο Τσούκαλης, ο Βερέμης και ο Κουλουμπής του ΕΛΙΑΜΕΠ. Εκτός αν στο Νοσότρος, είναι της ίδιας κοπής αντιεξουσιαστές, με τον τρόπο που εννοεί και ο Γιωργάκης (αντιεξουσιαστές στην εξουσία). Υ.Γ. Άλλο αντιεθνικισμός, άλλο αντεθνισμός. Ο αντιεθνικισμός είναι δίκαιο αίτημα πραγματικά αντιεξουσιαστικών κινημάτων. Ο αντεθνισμός είναι οργανική ιδεολογία του κοσμοπολιτισμού του κεφαλαίου ή νεο-αυτοκρατορικών στρατηγικών, τύπου Ερντογάν, Ομπάμα ή Μέρκελ. Ακόμα κι έτσι όμως, το ότι κάποιος θα έβγαινε να υπερασπίσει τους ανασκολοπισμούς της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας για να αντιταχθεί στα έθνη, είναι εντελώς απίστευτο. Αλλά βέβαια, αυτά μόνο σε μια διαλυμένη από το μνημόνιο χώρα σαν την Ελλάδα μπορούν να συμβαίνουν…
  • Η οργάνωση μιας νεο-οθωμανικής πολυπολιτισμικής commonwealth βασισμένης στην ισλαμικη ανεκτικότητα, αποτελεί επίσημη θέση του σημερινού τουρκικού κράτους, και την εκφράζει με πολύ σαφήνεια ο πολύς Νταβούτογλου στο έργο του ‘Στρατηγικό Βάθος’. Είναι μια νέα αυτοκρατορική ιδεολογία, η οποία λαμβάνει υπόψη της, ότι στον 21ο αιώνα δεν μπορείς να προωθείς εθνικά συμφέροντα με τον τρόπο που το έκανες στον 20ο, αλλά, κι επειδή ο κόσμος έχει παγκοσμιοποίηθεί αρκετά -θα πρέπει να τα προβάλεις σε ευρύτερα του έθνους, περιφερειακά σχήματα… Δεν παύει να είναι όμως μια επίσημη κρατική ιδεολογία, και είναι έγκλημα για αντιεξουσιαστές να ταυτίζονται μαζί της… Σε λίγο θα κάνουν εκδήλωση μνήμης για τον Μέτερνιχ και την Ιερά Συμμαχία….
  • Ο Ντέντε είναι σωβινιστής, ο οποίος καλεί τον κόσμο της μειονότητας –επί απειλής- να ψηφίζει μόνο μειονοτικούς. Ο κύριος Ντεντέ και οι γκιαούρηδες – YouTube (δείτε μεταξύ 3:10 – 5:00) Ο άνθρωπος μιλάει ξεκάθαρα να μην ψηφίζονται οι «Γκιαούρηδες» και κυρίως αυτοί που έχουν στηρίξει τον μεγαλύτερο εχθρό της Τουρκίας (Οτσαλάν),καθώς καλεί σε απομόνωση όποιον το κάνει. Το θέμα στο Νοσότρος, είναι ιστορικό,και ο καθένας μπορεί να συμφωνεί ή να διαφωνεί(προσωπικά θεωρώ ότι η ελληνική Επανάσταση είναι θετικό απότοκο της Γαλλικής), αλλά σε αριστερό/αναρχικό περιβάλλον η γνώμη του Πλεύρη ή των Γκρίζων Λύκων δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς εξυπηρετεί.
  • Η οικοδόμηση μιας πολυπολιτισμικής νεο-οθωμανικής κοινοπολιτείας είναι επίσημη στρατηγική του τουρκικού κράτους, εκπεφρασμένη πολύ καθαρά από τον τούρκο υπουργό εξωτερικών Νταβούτογλου. Είναι έγκλημα να την στηρίζουν κάποιοι που θέλουν να λέγονται αντιεξουσιαστές. Και είναι τραγικό να βλέπει κανείς στέκια στα εξάρχεια να ταυτίζονται τόσο απροκάλυπτα με κρατικά συμφέροντα…
  • Εφόσον μία συλλογικότητα αυτοπροσδιορίζεται ως ‘αντιεξουσιαστική» είναι αδιανόητο να βγάζει αφίσες με κεντρικό σύνθημα το οποίο σαφώς κάνει έμμεση θετική αναφορά σε ένα εξουσιαστικό σχηματισμό όπως αυτός της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Ως αντιεξουσιαστές είμαστε αντίθετοι σε κάθε μορφή εξουσιαστικής διακυβέρνησης κι αυτή είναι μία απαράβατη, βασική αρχή της θεώρησής μας.Όποιος αρνείται αυτή τη βασική αρχή δεν μπορεί ταυτόχρονα να δηλώνει και αντιεξουσιαστής.
  • ανοιξα το βίντεο που προτείνει ο φίλος παραπάνω και καράφλιασα, βλέπω έναν τύπο, τον Ντεντέ, ανάμεσα σε άλλους τουρκους σωβινιστές, να ορύεται, να βρίζει και να απειλεί. Τι για γκιαούρηδες λέει, τι κατάρες ρίχνει, τι απειλές εκτοξεύει για ξύλο σε όσους ξερουν  στα μειονοτικά χωριά ότι δεν ψηφίζουν τουρκους, τι για το μ… της μάνας τους, τι για τη Τουρκία, τι για τον Οτζαλάν κλπ. Αν αυτός ο ορυόμενος τύπος δεν είναι σωβινιστής, για να μην πώ καραφασίστας, ποιός είναι; …
  • σε ένα στέκι υποτίθεται Αναρχικών και μάλιστα αυτές οι υποκειμενικές μπαρούφες που είναι πολύ μεγάλη αντίφαση σε σχέση με τον διεθνισμό και την Αναρχική κοινωνία και να βαπτίζονται ιστορικά τεκμηρειωμένες αλήθειες,τι να πω…
  • Η εκδήλωση είναι από κάθε άποψη απαράδεκτη, ας μην ψάχνει κανείς να κρυφτεί πίσω από την άμεση δημοκρατία. Εξάλλου, Τούρκος ή Έλληνας, ο φασίστας παραμένει φασίστας και, πολύ απλά, ο Ντεντέ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ
  • Ο Φίλιππας Κυρίτσης και η ομάδα των terminal 119 αναπαράγουν τις πιο ρατσιστικές και ανιστόρητες απόψεις για τον Ελληνικό λαό, και λένε ότι οι Έλληνες ήταν πιο αντισημίτες από τους ίδιους τους Γερμανούς που κάνανε το Ολοκαύτωμα. Οι terminal 119 γράφανε : «στην Δανία πχ. που σύμφωνα με τον αρθρογράφο δεν τους βοήθησε κανείς,  εξοντώθηκε το 2%).» Ο Φίλιππας Κυρίτσης έγραψε : «Και μάλιστα στην Ελλάδα η εξόντωση των Εβραίων υπήρξε πιο ολοκληρωτική και από αυτήν που έγινε στην ναζιστική Γερμανία. «Η ιστορικός Ρένα Μόλχο αναγκάστηκε παρά την συνεργασία της μαζί τους,να γράψει επιστολή ώστε να τους επιπλήξει (δεν αναφέρεται στον Φ/Κ αλλά είναι προφανές ότι το κάνει και αυτός στα κείμενα του) αφού σχετικοποιούν το Ολοκαύτωμα υπερθεματίζοντας τον υπαρκτό Ελληνικό αντισημιτισμό και φιλοτομαρισμό, από αυτόν τον ίδιο τον…ΝΑΖΙΣΜΟ!! «Το πρόβλημά τους είναι ότι δεν ενδιαφέρονται και επομένως δεν γνωρίζουν σχεδόν τίποτε για την άλλη όψη του ζητήματος δηλαδή της συμπεριφοράς εκείνων των  Ελλήνων Χριστιανών που στη διάρκεια της γερμανικής Κατοχής βοήθησαν στη διάσωση  Ελλήνων Εβραίων οι οποίοι επέζησαν της καταστροφής.» Μιλάμε για στρατευμένη Ιστορία, η οποία πηγάζει από έναν στείρο και εμμονικό αντιεθνικισμό, και ισοπεδώνει τα πάντα μπροστά στη θέληση να «αποδείξει» τη θέση του…
  •  τον τουρκικο εθνικισμό θα κανουμε οτι δεν τον βλεπουμε;…δεν δεχομαι να ακουω ρατσιστικες εκφρασεις γυρω μου για αλλους λαους, ετσι δεν δεχομαι να με αποκαλουνε γκιαουρη. Πόσο μαλλον να φιλοξενουνται αυτες οι φωνες σε χωρους που θελουν να ονομαζονται ελευθεριακοι. Μπράβο στο νοσοτρος που για μια ακομα φορα αποδεικνυει το σωστο της επιλογης μου να μην παταω ποδι εκει μεσα (ουτε οταν βρεχει)…
  • Να υποθέσω ότι για το προβοκάρισμα στο προσεχές διάστημα θα δούμε και τους Γκρίζους Λύκους στο Νοσότρος να μας μιλάνε για τα θετικά του γενιτσαρισμού ή τους απόγονους του «Μεγάλου Αλέξανδρου» Μακεδόνες να μας αναλύσουν το αναλλοίωτο τους dna στο πέρασμά των αιώνων ή επιζώντες ΝΑΖΙστές να μας αιτιολογήσουν την πλήρη αναγκαιότητα των «ατυχιών» σε Διστόμο και Καλάβρυτα για την καταπολέμηση ολοκληρωτικών συστημάτων όπως ο κομμουνισμός;; …Το να υποστηρίζει κάποιος τους ξένους φασίστες για να χτυπήσει τον Ελληνικό εθνικισμό είναι παιχνίδι του αλυτρωτισμού και όχι «προβοκατόρικο» κολπάκι.
  • Η λογική όποιος είναι ενάντια μας είναι «Εθνικοσοσιαλιστικής» προέλευσης θυμίζει έναν πρωτόγονο μακιαβελισμό που δεν χαρακτηρίζει ανοικτο μυαλό, αλλά εκκαθαρίσεις κομμουνιστικών κομμάτων. Από εκεί και πέρα,στην εκδήλωση δεν θέλησα να έρθω,γιατί δεν έχω κάτι να μάθω από κάποιον(και μάλιστα Αφεντικό,ιδιοκτήτη 2 ΜΜΕ) που απειλεί με απομόνωση και ξυλοδαρμό άτομα που διαφωνούν με τις επιλογές του και συνεργάζεται με έναν Μουφτή που λέει «ό Τούρκος μπορεί να είναι φίλος μόνο με Τούρκο«. Παραμένω αντιεξουσιαστής, και δε γλύφω τους αντίστοιχους Χουντόδουλους του Ισλάμ. Η αλληλεγγύη στις μειονότητες είναι δεδομένη. Ο αλυτρωτισμός όμως  όχι.Αλλιώς να αρχίσουμε να κάνουμε εκδηλώσεις για την Νότια Αλβανία(Βόρεια Ήπειρος για τους Έλληνες αλυτρωτιστές) και για τη χαμένη ευκαιρία της περιοχής που δε πέρασε στο καπιταλιστικό μπλόκ μετά τον β΄παγκόσμιο πόλεμο.
  • Ο Κυρίτσης …Σήμερα υπερασπίζεται τον ¨αμυντικό πόλεμο» του κράτους του Ισραήλ… Τη στιγμή μάλιστα που στο Ισραήλ υπάρχουν αρνητές στράτευσης στις φυλακές.
  • και θέλετε να παραστήσετε τους αντιεθνικιστές…με ομιλίες τέτιου τύπου ! βλέποντας καλά στοιχεία σε μια στυγνή φασιστική Αυτοκρατορία!
  • η αντιεθνικιστική κίνηση είναι ένα φασιστικό φιλοβασιλικό μόρφωμα που υποστηρίζει το Βουλγάρικο Εθνικισμό και έχει έναν πρακτόρικο φασιστικό ανθελληνισμό με τον τρόπο που υποστηρίζει όλους τους γύρω ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥΣ φανατικά, υιοθετώντας όλα τους τα φασιστικά επιχειρήματα. Στο site τους http://www.sitemaker.gr/antiethnikistik υποστηρίζουν την εισβολή του τουρκικου κράτους στην Κύπρο, γράφουν ότι η διάλυση και ήττα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας ήταν… «γενοκτονία» !! , υποστηρίζουν τον Αλβανικό , Βουλγαρικό και Τουρκικό εθνοσωβινισμό, μιλούν για Δυτική Θράκη που ανήκει στην Τουρκία κλπ κλπ , γενικώς υιοθετούν περιέργως την σωβινιστική θεωρία όλων των γύρω εθνικισμών. Δεν είναι καθόλου αντιεθνικιστές, έχουν βρει αυτήν την «άκρη» να ψαρεύουν «αντιεθνικιστικά» κείμενα από τον εναλλακτικό και ριζοσπαστικό ελληνικό χώρο τα οποια τα συρράπτουν , και τα ενώνουν στο μοτίβο που με πάθος εξυπηρετόυν δηλαδή στην υπεράσπιση των σωβινισμών αυτών με .. «αντιεξουσιαστική ρητορεία»… Υποστηρίζουν επίσης τον ακραίο φασίστα Ντέντε, του οποίου τα λόγια ούτε οι ντόπιο ακραίοι φασιστες δεν τολμούν να τα πιάσουν στο στόμα τους… επίσης , δεν υπάρχει πιο γελοίο από το Νοσότρος να «νίπτει τας χείρας του» και να λέει ότι είναι… «ελέυθερος χώρος !!!» Δηλαδή μπορουν και οι χρυσαυγίτες να κάνουν εκδηλώσεις εκεί; Μπορούν και οι Βελόπουλοι ;; Γιατί οι τύποι της «αντιεθνικιστικής» και ο Ντέντε δεν είναι καθόλου «καλύτεροι» …Εκτός αν δεν είμαστε ενάντια σε όλους τους φασίστες, αλλά ενάνται σε «κάποιους’ φασίστες… Και γενικα΄εν έχει νοήμα καν να κάνουμε κουβέντες απευθυνόμενοι σε «αντιεξουσιαστικό» χώρο να τους εξηγούμε ότι… ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΧΩΡΟ (ή να κάνουν παρέα) ΜΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ !!! Παρακμή και ξεφτίλα είναι αυτό … Έχουμε τόσα πράγματα να ασχοληθούμε και ασχολουμαστε δυστυχώς με αυτά… πραγματικά οι της αντιεθνικιστικής υποστηρίζουν τόσο χυδαία τους γύρω σωβινισμούς, που αν δεν ξέραμε πόσο ισχυρός είναι ο σωβινισμός των γύρω κρατών και το που μπορεί να φτάσει, θα δίναν τελείως την εντύπωση ότι είναι χρυσαυγίτες που προβοκάρουν… )
  • Το φοβερότερο είναι ότι η Αντιεθνικιστική Κίνηση Καταδικάζει ως φασίστες όσους μιλάνε για Ποντιακή Γενοκτονία,την ίδια στιγμή που ακαδημαικοί της Τουρκίας ανοίγουν το θέμα-σε ένα περιβάλλον πιο ασφυκτικό από το αντίστοιχο της Ελλάδας- Η ιδέα του ανεξάρτητου Πόντου και η γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, Οι εκτοπίσεις και οι σφαγές των Ελλήνων του 1913-1914: Πρόβα για τη Γενοκτονία των Αρμενίων το ίδιο κάνουνε και με το θέμα των Εβραίων, όπου σχετικοποιούν το Ολοκαύτωμα, θεωρώντας τον Ελληνικό αντισημιτισμό χειρότερο από τον ίδιο τον ΝΑΖΙσμό.Τον Ελληνικό εθνικισμό δε τον πολεμάς,στηρίζοντας τους Γκρίζους Λύκους ή το NSDAP σύντροφοι.
  • Έφερε να μιλήσει στο Νοσότρος ένας κολλητός του Μουφτή που λέει να απομονώνεται ο κάθε Τούρκος ακόμα και με ξύλο που θα ψηφίζει Γκιαούρη;
  • Ουτε ένας δεν βγήκε να αντικρούσει το γεγονός ότι ο γκιαουροφάγος Ντεντέ είναι δηλωμενος σωβινιστής. Τι το αντιεθνικιστικό έχει ένας σωβινιστής που πιστευει ο τούρκοι μπορεί να είναι φίλοι μόνο με τους τουρκους και ότι πρεπει να τρωνε ξύλο οι μειονοτικοί στη Θρακη που δεν ψηφίζουν τουρκους υποψήφιους; …Οπότε γιατί να καλειται ενας φανατικός του τουρκικου σωβινισμού να μιλήσει σε αντιξουσιαστικό στεκι;
  • Είναι προφανές ότι δεν έχουμε να κάνουμε ούτε καν μ’ έναν στείρο αντεθνισμό. Έχουμε να κάνουμε, και η παρουσία του Ντεντέ το επιβεβαιώνει, με ανθρώπους που απλά μισούν την Ελλάδα… Αυτή ακριβώς είναι η βάση της ‘συνεργασίας’ αντιεθνικιστικής και Ντεντέ. Έχουν κοινή θέση ως προς την Ελλάδα (είναι δηλαδή ρατσιστές –απλά οι της αντιεθνικιστικής είναι ρατσιστές από την ανάποδη). Μόνον έτσι εξηγούνται υστερικές θέσεις του τύπου ΄το ’40 στην Ελλάδα οι Εβραίοι περνούσαν χειρότερα απ’ ό,τι στη Γερμανία’. Δεν πρέπει να τους χαριστεί κανένας αντιεθνικισμός. Ο αντιεθνικισμός είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να τον αφήσουμε στα χέρια ανθρώπων που καλούν στις εκδηλώσεις τους υποβρύχια των Γκρίζων Λύκων… Ούτε βέβαια με ομάδες σαν τους Τέρμιναλ, που γελοιοποιούν εντελώς τον αγώνα εναντίον στην Άκρα Δεξιά και το μόνο που κάνουν τόσα χρόνια είναι να δίνουν επιχειρήματα στους φασίστες. Και το επιχείρημα ‘ο χώρος είναι ανοικτός και η άμεση δημοκρατία μπλα, μπλα,μπλά’ είναι εντελώς άκυρο με το ζήτημα. Γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε μια εκδήλωση που δυσφημεί ολόκληρο το χώρο και δεν μπορεί αυτό να περάσει έτσι αβίαστα, ρίχνοντάς το στην άμεση δημοκρατία.Λυπάμαι, αλλά αν οι φασίστες ήθελαν να κάνουν προβοκάτσια στο χώρο, δεν θα την έστηναν τόσο καλά. Όχι δεν υπονοώ τίποτα για τους διοργανωτές. Απλά καμία φορά η ανθρώπινη βλακεία ξεπερνάει σε αποτέλεσμα και την πιο συστηματική μεθόδευση. Υ.Γ. Τέτοιοι άνθρωποι θα μας απελευθερώσουν; Εδώ τα κάνουν σκατά μια εκδήλωση και θα εμπιστευτούμε την ελευθερία μας σε τέτοιους τύπους;
  • Η αφίσα κάνει ΑΜΕΣΑ θετική αναφορά σε ένα εξουσιαστικό μόρφωμα και είναι επομένως αδιανόητο το ότι υπογράφεται από «αντιεξουσιαστικό σχήμα».
  • Δεν είναι μόνο ο Ντεντέ . Εδώ, στα πλαίσια του ίδιου κύκλος ‘αυτομόρφωσης’ (αν αυτομορφώνονται έτσι εκεί, καλύτερα να μείνουν σπίτι τους να δούνε τηλεόραση), κουβαλάνε έναν άλλο τύπο που ήταν (είναι;) στο Συνασπισμό (τον Θεοδωρίδη), ο οποίος είχε προκαλέσει σάλο πριν από κάνα δύο χρόνια, όταν έγραψε ένα άρθρο στην Αυγήόπου υποστήριζε ότι δεν έπρεπε να πούμε ΟΧΙ στους Ιταλούς, και ότι το γειτονικό κράτος ζητούσε από την Ελλάδα ‘απλή διέλευση’…Ιδού το απόσπασμα: «28η Οκτωβρίου: Ο πόλεμος που τελικά δεν ήταν “τρικούβερτο γλέντι”» 27 Οκτωβρίου 2009 Νάσος Θεοδωρίδης* 69 χρόνια μετά την τραγωδία του θανάτου και της αναπηρίας δεκάδων χιλιάδων φαντάρων, έχει έρθει η ώρα για μια ψύχραιμη ιστορική αποτίμηση που να απαντάει στο ερώτημα αν τελικά βγήκε κερδισμένη η ελληνική κοινωνία από μια εξ αντικειμένου σύμπλευση με το φασιστικό καθεστώς Μεταξά στην οποία οδηγήθηκε από τον εθνικιστικό παροξυσμό της εποχής, προκειμένου να αποτραπεί η απλή διέλευση ενός άλλου φασιστικού στρατού, με μόνο επιχείρημα ότι ο δεύτερος στρατός ήταν «ξένος» (αλλά εξίσου φασιστικός). Υποστηρίζω ότι η εμπλοκή της Ελλάδας σε αυτό το σφαγείο θα έπρεπε να είχε αποφευχθεί. Η 28η Οκτωβρίου δεν σήμαινε ούτε την «ενότητα» ούτε «το μεγαλείο του έθνους», αλλά την είσοδο της Ελλάδας σε ένα παγκόσμιο ιμπεριαλιστικό πόλεμο. Υ.Γ. Σ’ αυτά και σε άλλα θλιβερά οδηγούν λογικές ‘αντιεθνικιστικής’. Τώρα τι σχέση έχουν όλα αυτά με τα ανταγωνιστικά κινήματα και τον αγώνα για την ελευθερία, πραγματικά κι εγώ απορώ. Όσο για ‘αντιεθνικισμό’ που υποστηρίζει ότι δεν έπρεπε να πολεμήσουμε τους ιταλούς φασίστες, εγώ πρώτη φορά βλέπω.
  • Τόσοι ψήφοι από εδώ,τόσοι ψήφοι από εκεί,»να τους έχει ο θεός καλά τους τάδε βουλετές»,τα δίκαια της φυλής«,»γκιαούρης«,»ο εχθρός του τούρκου«,»η εθνική μας ταυτότητα«,»η εθνική μας συνείδηση«.Καλά τι σκατά «αντιεθνικιστική κίνηση’ είναι αυτή με ομιλητή ένα εθνικιστή. Και τι σκατά «αντιεξουσιαστική κίνηση» είναι αυτή που προσφέρει το χώρο της για να φιλοξενήσει ένα τέτοιο τύπο βουτηγμένο στο κομματικό παραγοντιλίκι και τον εθνικισμό;
  •  ο Ντεντε είναι πατενταρισμενος σωβινιστης. Τι αλλο είναι δηλαδή, μήπως αντιεθνικικιστής; Αν δεν είναι αυτός εθνίκι του κερατά ποιός είναι; …Και μόνο που αποκαλεί έναν ολόκληρο λαό με τον υποτιμητικό χαρακτηρισμό των κυρίαρχων της οθωμανικής αυτοκρατορίας, »γκιαούρηδες», δείχνει περί τίνος υποκειμενου πρόκειται…δείχνει εθνικιστικό μίσος για τους »μεγαλους εχθρούς» του αγαπημενου του τουρκικού κρατους, τους Κουρδους που υφίστανται καταπίεση που ουτε διανοείται ο κύριος Ντεντέ. Σφαγές και διωγμούς εκατομμυρίων ανθρώπων στα όρια της γενοκτονίας. Και η καταπίεση της όποιας μειονότητας δεν δικαιολογεί τον φασισμό οποιουδήποτε ούτε να βρίζει έναν ολόκληρο λαό. Οποιος ισχυρίζεται ότι η καταπίεση της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θρακη δικαιολογεί τον καθε τούρκο εθνικιστή όπως ο Ντεντέ αγάς τότε αυτομάτως δεχεται ότι η μεθοδική εξόντωση, των κατοχυρωμενων με διεθνείς συνθήκες προστασίας, ελληνικών μειονοτητων στην Κωνσταντινούπολη, την Ιμβρο  και την Τένεδο δικαιολογεί τους ελληνες φασίστες. Ή μήπως ισχύουν δυο μετρα και δυο σταθμά; Οι φασίστες είναι καθήκια είτε έλληνες είτε τούρκοι, και δεν είναι καλύτεροι από τους »δικούς» μας οι »άλλοι». Τι είναι αν όχι σωβινιστικό καθήκι όποιος μισεί ολόκληρους λαούς και καταφερεται εναντίον τους με υβριστικούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς του 19ου αιώνα, όπως »γκιαούρηδες». Καθήκι είναι επίσης ο εθνικιστης που ορύεται για την καταπίεση μιας ορισμένης μειονότητας ενώ υποστηρίζει την καταπίεση, την εκδίωξη ή τη σφαγή μιας άλλης.
  • Η μειονότητα είναι μουσουλμανική, δεν είναι τουρκική. Και έχει και Τσιγγάνους και Πομάκους και άλλους οι οποίοι θέλουν να υπερασπιστούν την μουσουλμανική τους ταυτότητα δίχως να αναπαράγουν την πολιτική του τουρκικού κράτους και να εξαρτώνται από το τούρκικο προξενείο… Και εκεί, πραγματικά, υφίσταται ένας κρυφός πόλεμος. Η Τουρκία θέλει να αξιοποιήσει τη μειονότητα για τα δικά της συμφέροντα. Εδώ και πάλι ο Νταβούτογλου έχει μιλήσει πολύ συγκεκριμένα για μουσουλμανικά τόξα και μια νοητή γραμμή που ξεκινάει από τους Μουσουλμάνους στη Βουλγαρία και τη Θράκη, και φτάνει μέχρι την Αλβανία (όπου η Τουρκία διατηρεί στρατιωτική βάση). Στα πλαίσια αυτής της στρατηγικής παίζει και ο Ντεντέ. Είναι άλλο μια λογική ‘να ακουστεί η μειονότητα’, που είναι σωστή, και άλλο μια λογική κανείς να προωθεί τα άτομα μέσα από τα μειονότητα που έχουν μια λογική διαχωρισμού (που φτάνει στα όρια του ρατσισμού). Πέρα από το ποιόν του, και αυτά που λέει για την πολιτική στην ομιλία του, εγώ αυτό που λέει ο Ντεντέ (μην μπαίνετε ούτε στα καφενεια των Γκιαούρηδων) το θεωρώ απαράδεκτο. Το ίδιο λέει και η Χρυσή Αυγή (μην μπαίνετε στα καφενεία των Τουρκαλάδων). Ε΄ναι γραμμή απάρχαιντ, που δεν βοηθάει στη συνύπαρξη, αλλά στην περιχαράκωση. Αν όσοι θεωρούν ‘φυσιολογικό’ κάτι τέτοιο, εδώ μέσα, και δεν μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά, ε, είναι να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο. Μιλάμε για πρωτοφανή στα χρονικά του χώρου έλλειψη συνείδησης και κριτηρίων, και για διολίσθηση σε υποστήριξη ρατσιστικών θέσεων και ρευμάτων στο όνομα του αντιεθνικισμού. Ούτε στο 1984 του Όργουελ να ζούσαμε δηλαδή…
  • Και γιουχα στους Ντεντεδες και τους Νταβούτογλους που ονειρεύονται νεοοθωμανικές κοινοπολιτείες με αφέντες και γκιαούρηδες.
  • Τι δουλειά έχουν αντιεξουσιαστές (όπως αυτοχαρακτηρίζονται) να προβάλλουν την οθωμανική αυτοκρατορία σε μια συζήτηση; Τι δουλειά έχουν αντιεξουσιαστές να τακιμιάζουν με «εβραίους», «μακεδόνες», «σκοπιανούς», «ουράνια τόξα» και κολοκύθια τούμπανα; Στην προσπάθεια της εξάλειψης του ελληνικού εθνικού στοιχείου θα μας φορτώσουν άλλα πολιτισμικά στοιχεία; Αν χτυπάς μόνο το ελληνικό εθνικό στοιχείο και παρουσιάζεις τους υπόλοιπους σαν «αγίους» που τους εκμεταλλεύνται οι «κακοί» έλληνες το μόνο που καταφέρνεις είναι να ισχυροποιήσεις το δικό τους εθνικό και θρησκευτικό στοιχείο. Ή με την εξάλλειψη κάθε στοιχείου λοιπόν ή ανθελληνικός αγώνας…Κάτι κυρίτσηδες και κάτι ντέντηδες(απορώ που τους ξεθάβουνε) τι δουλειά έχουν στα εξάρχεια με αντιεξουσιαστές; Φασίστες ολκής είναι ο καθένας ξεχωριστά και προβάλλουν μαζί το θρησκευτικό και εθνικό στοιχείο αντίστοιχα. Και τους χαρακτηρίζω φασίστες γιατί και οι έλληνες όταν τολμήσουν να μιλήσουν για εθνικά θέματα χαρακτηρίζονται έτσι στην καλύτερη και στη χειρότερη τρώνε ξύλο.
  • “Φυλετικός αναρχισμός” ή “Λοβοτομώντας τους πιτσιρικάδες”!. Με μεγάλη έκπληξη ενημερωθήκαμε από το indymedia για το πρόγραμμα ιδεολογικής διαπαιδαγώγισης (Κύκλος Αυτομόρφωσης) του Nosotros (Θεμιστοκλέους 66, Εξάρχεια), το οποίο βρίσκεται όπως φαίνεται υπό τον απόλυτο ιδεολογικό έλεγχο της ψευδώνυμης Αντιεθνικιστικής Κίνησης του Νακρατζά. Το Νοσότρος είναι ένας κοινωνικός χώρος με πλούσια πολιτιστική προσφορά και ενδιαφέρουσα πολιτική δράση. Όμως, όπως φαίνεται, στο ιδεολογικό επίπεδο κυριαρχείται ολοκληρωτικά από απόψεις που κυμαίνονται μεταξύ ενός περίεργου “φυλετικού αναρχισμού” και ενός ανοιχτού ρατσισμού…… http://pontosandaristera.wordpress.com/2012/01/27/nuk-ka-shpirt-anarkiste-anarkist/
  • Ο «@» όλες τις κριτικές που έγιναν στην Αντιεθνικιστική, στον Ντέντε και στους terminal τις γενικεύει,και ουσιαστικά κατηγορεί για «αντισημιτσμό» και μας προκαλεί να πάμε να μιλήσουμε στην εκδήλωση για τους «κακούς» Εβραίους. Κλασσική σταλινική μεθοδολογία.Ώστε είμαστε αντισημίτες εμείς ε;; και δεν είναι αστείοι η ομάδα των Termninal και του Κυρίτση που σχετικοποιούν το Ολοκαύτωμα λόγω των ανθελληνικών εμμονών τους βγάζοντας λάδι τον ΝΑζισμό ; Μάλιστα θα παρουσιάσουν στην προσεχή εκδήλωση την Ιστορία των Εβραίων της Ελλάδας από Εβραική σκοπιά. Δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ μας λένε ότι αν είσαι Έλληνας ή Τούρκος δεν μπορείς να μιλήσεις για την Ιστορία των Εβραίων, αλλά πρέπει να είσαι ο Κυρίτσης που έχει τα παράσημα από τις διώξεις ή Εβραίος. Δηλαδή ο ιστορικός Μαργαρίτης δεν έγραψε ιστορία για τους Εβραίους στην Ελλάδα; http://www.bibliorama.gr/book.asp?cid=310                                             Ορίστε τι έλεγε η Ρένα Μόλχο που είχε την ατυχία να συνεργαστεί με τους εργολάβους του αντιεθνικισμού.                                                                   Προς Τη συντακτική επιτροπή του Terminal 119 και του περιοδικού  Konkret. Η ιδιότητά μου ως ειδικού σε ζητήματα ιστορίας του ελληνικού εβραϊσμού και η πρόσφατη συνεργασία μου με τα μέλη του Terminal 119 για  ζητήματα που άπτονται του αντισημιτισμού και του Ολοκαυτώματος στην Ελλάδα, μου υπαγορεύουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να απαντήσω στην άστοχη και προκλητική επιστολή που απευθύνουν στο περιοδικό Konkret με τίτλο «Ελληνική μυθολογία» με πρόσχημα το άρθρο του Eberhad Rondholz,”Im Namen des Volkes”.Και εξηγούμαι : Είναι βέβαιο ότι η επιστολή τους που δήθεν παραπέμπει σε «ορισμένα ακραία λάθη» του παραπάνω αρθρογράφου αποτελεί πρόφαση για να επιδείξουν τις πρόσφατα αποκτημένες γνώσεις των Terminal 119 που τα νεαρά μέλη τους άντλησαν πρόχειρα από δικά μου και άλλα κείμενα για τον αντισημιτισμό στην Ελλάδα. Το πρόβλημά τους είναι ότι δεν ενδιαφέρονται και επομένως δεν γνωρίζουν σχεδόν τίποτε για την άλλη όψη του ζητήματος δηλαδή της συμπεριφοράς εκείνων των  Ελλήνων Χριστιανών που στη διάρκεια της γερμανικής Κατοχής βοήθησαν στη διάσωση  Ελλήνων Εβραίων οι οποίοι επέζησαν της καταστροφής. Όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο συγγραφέας Eberhad Rondholz οι Ελληνες αυτοί βοήθησαν πρόθυμα τους Εβραίους που διασώθηκαν, είτε επώνυμοι ήταν όπως ο αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός που έκανε γενναίες δηλώσεις κατά των Γερμανών και ψεύτικες βαπτίσεις Εβραίων, ή ο τότε διευθυντής της αστυνομίας Αθηνών Α.Εβερτ που τους προμήθευσε πάμπολλες πλαστές ταυτότητες, είτε ιδιώτες που έκρυψαν εβραίους συμπολίτες τους στα σπίτια τους ή στα χωριά τους με κίνδυνο της ζωής τους, ή  μέλη της Αντίστασης που φυγάδεψαν άτομα στη Μ.Ανατολή ή στα κέντρα αντίστασης στο βουνό. Ολοι αυτοί οι Ελληνες, όσοι και αν ήταν, υπήρξαν πολύ πιο τολμηροί και πιο αλληλέγγυοι από άλλους Ευρωπαίους ή Βαλκάνιους Χριστιανούς, πολλοί από τους οποίους  είτε κατέδιδαν κατά κόρον Εβραίους όπως οι Γάλλοι και οι Ολλανδοί ή δημιούργησαν και διηύθυναν τα στρατόπεδα εξοντώσεως όπου εκτελούσαν οι ίδιοι τους Εβραίους τους όπως π.χ.στις βαλτικές χώρες, την Κροατία, την Ρουμανία κ.ά. Φυσικά ο Eberhad Rondholz έχει την πείρα και τις γνώσεις ώστε να μπορεί να κάνει τις απαραίτητες συγκρίσεις.Το ερώτημα είναι αν είναι δυνατόν ευαισθητοποιημένοι πολιτικά και κοινωνικά νέοι να πιστεύουν ότι μπορούν να πείσουν  παραβλέποντας τις αποχρώσεις σε ανάλογα ζητήματα και να πιστεύουν ότι προκειμένου να προβληθούν μπορούν να διασύρουν έγκριτους και νηφάλιους δημοσιογράφους με τεράστιο και πρωτοποριακό δημοσιευμένο έργο όπως ο Eberhad Rondholz, και ειδικά σε ζητήματα Κατοχής στην Ελλάδα. Το χειρότερο είναι ότι φαίνεται πως τα περισσότερα μέλη του Terminal 119 δεν διάβασαν καν το άρθρο του επειδή δεν γνωρίζουν τα γερμανικά και ότι βασίστηκαν στις εντυπώσεις και προσυπέγραψαν τα λάθη ενός γερμανού μέλους τους που συνέταξε την επιστολή γιατί πως αλλοιώς εξηγείται ότι ο συνοικισμός Κάμπελ (Από τον J.Campbell) μεταβάλλεται και σημειώνεται ως Kabel, που στα γερμανικά είναι «καλώδιο», ότι ο συντάκτης κατηγορεί τον Ε.Ρ. ότι αναφέρεται στη Δανία ένω δεν υπάρχει καμία τέτοια αναφορά στο άρθρο του,  ότι εκτοπίστηκαν το 50% των Εβραίων της Αθήνας, αντί 600 μόνον που πράγματι συνελήφθησαν από τους 10.000 που είχαν συγκεντρωθεί στην πρωτεύουσα από όλες τις κοινότητες κ.ά. γνωστά στοιχεία που έχουν εδώ και χρόνια δημοσιευθεί σε έγκριτα και τεκμηριωμένα έργα, περιοδικά και συνεντεύξεις επιζώντων.Τέλος, θα ήθελα να μου εξηγήσουν τα μέλη του Terminal 119 πως γίνεται εφόσον πράγματι ενδιαφέρονται για τον αντισημιτισμό στην Ελλάδα να παραγνωρίζουν την συμβολή του άθρου του ΕΡ, ενός εκ των τριών που δημοσιεύθηκαν διεθνώς, όπου ουσιαστικά καταδεικνύεται και καταγγέλλεται η κλιμάκωση του αντισημιτισμού στη σημερινή Ελλάδα, σε σχέση με την υπόθεση Πλεύρη, και το χειρότερο η αλλοτρίωση της Δικαιοσύνης, της Κοινωνίας, της Πολιτικής και της Διανόησης στην χώρα μας.                                                                       Ρένα Μόλχο 7.09.09                                                                                                     Τα παιδιά αυτά έχουν στόχο μόνο να προκαλούν, σχετικοποιούν το Ολοκαύτωμα αφού δεν ενδιαφέρονται για την Ιστορία της περιόδου όπως λέει και η Ιστορικός Μόλχο, αλλά απλά και μόνο θέλουν να πούνε την αποψάρα τους, και να βρίσουν ως αντισημίτη τον Ελληνικό λαό.Ένα λαό που πολύ απέχει από το να είναι ο καλύτερος του κόσμου, αλλά που ήταν από τους ελάχιστους στην Ευρώπη που πολέμησε μαζικά τον Ναζισμό και βοήθησε τους Εβραίους...
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: